September 21, 2015

Beaded embroidery bracelet

Trying something new and loving it!
It was my very first time to do beaded embroidery work and I have to say I loved the process. I did not make any scheme or design how I like the bracelet to look like, I just started from the middle circle and moved on just as I liked, and that is what I enjoyed, to make the pattern on the go! Just amazing how I enjoyed it! :D
Well I am sure it will not be my last embroidery with beads!






Proovisin midagi uut ja hakkas väga meeldima!
Täiesti uus oli minu jaoks tikkida pärlitega ja mind lummas see protsess. Ma ei teinud endale ei mingit skeemi ega disaini, et milline see käevõru peaks lõpus välja nägema, lihtsalt alustasin keskmisest ringist ja jätkasin täpselt nii nagu süda kutsus ja just see mulle selle protsessi juures kõige rohkem lummas!
Ma olen kindel, et see ei jää mu viimaseks helmestega tikkimiseks!

No comments:

Post a Comment