January 15, 2017

Socks for me!

Havent made socks for myself for a long time now, so these ones are for me! I saw some this kind on internet, but couldnt find a pattern, not for free anyway, but well I like a challenge and so I figured it out! At first when I got it going then my brain wanted to give up on the heel, but then the second try around I got it , very happy with the brain work and hand work. Just one of a kind socks ;)










Ma pole endale juba tükkaega sokke teinud, siis need said mulle! Ma nägin netis paari taolist sokipaari , kuid ei leidnud mustrit, vähemalt mitte tasuta, aga kuna mulle väljakutsed just meeldivadki, siis võtsin käsile ja välja mõtlesin! Kui ma ruuduread jooksma sain, siis esimene kord kui kannani jõudsin, tahtis aju juba alla anda, kuid teise korraga sain ilusti hakkama, väga meeldivad, kuidas välja tulid, hea meel nii mõttetöö kui kätetöö üle. Ainulaadsed sokid ;)

No comments:

Post a Comment